نقش مطب پلاس در فرآیند درمان بیماران

تصوير زير چگونگي همراهي مطب پلاس با بيماران در مسير درمان را نمايش مي‌دهد. اين تصوير همچنين نشان‌دهنده نحوه برقراري ارتباط ميان پزشک و بيمار است که استفاده از سيستم نوبت دهي اينترنتي باعث تقويت اين ارتباط خواهد شد.


نوبت دهي اينترنتي
     نوبت دهي در وب سايت مطب پلاس به گونه‌اي است که در کمترين زمان ممکن بيمار را به صفحه دريافت نوبت پزشک مورد نظر راهنمايي مي‌کند و همچين اين امکان را فراهم مي‌کند که بيمار از حضور پزشکان نزديک به محل زندگي مطلع شود. اين موضع باعث مي‌شود که پس از يک بار تجربه استفاده از اين سيستم نوبت دهي اينترنتي شخص در صورت نياز مجداد از همين راه براي دريافت نوبت دکتر استفاده کند.


ياد آوري
     تمامي قرار ملاقات هاي تنظيم شده از طريق سيستم نوبت دهي اينترنتي در زمان مناسب خود به شخص يادآوري مي‌شود. اين يادآوري‌ها هم از طريق اپليکيشن مطب پلاس و هم از طريق ارسال پيامک تلفني صورت مي‌گيرد تا از احتمال لغو و يا فراموشي بي مورد کاسته شود. اين اتفاق به نظم و انسجام برنامه پزشک و صرفه جويي در زمان و هزينه بيمار کمک فراواني مي‌کند.


دريافت بازخورد از بيماران
     پس از رجوع به پزشک بيمار مي‌تواند ديدگاه خود در مورد کليه فرآيند درمان را با ما به اشتراک بگذارد. همچنين امکاني فراهم شده است که بيماران مي‌توانند در صفحه شخصي هر دکتر نظر خود را درباره مهارت دکتر بيان کنند و به عملکرد وي نمره‌ بدهند.

 

 

------------------------------------------------------------------------------
مشاهده ساير مطالب وبلاگ مطب پلاس
پي‌نوشت: با مطب پلاس امکان دريافت نوبت از بهترين پزشکان تهران، مشهد، يزد، اصفهان، کردستان و... فراهم است.

نوبت‌دهی آنلاین

مطب پلاس

پرونده الکترونیک

270
نظر خود را در مورد این پست بیان کنید لطفا وارد شوید

نظرات