نوبت دهی آنلاین


همان‌طور که جمعيت کشور رو به افزايش است، نياز به خدمات حوزه سلامت و مراقبت‌هاي پزشکي نيز افزايش مي‌يابد. رشد جمعيت کنوني باعث طولاني‌تر شدن صف‌هاي نوبت‌دهي و قرار ملاقات با پزشکان و بيمه‌ها مي‌شود.
اين افزايش در شمار بيماران ممکن است مزايايي براي پزشکان داشته باشد، ولي نياز به ايجاد تغييرات در مديريت مطب و مراکز درماني را ضرورت مي‌بخشد. فرآيندهاي درماني گذشته توانايي کنترل و هدايت جمعيت بيماران فعلي و آينده را ندارد. در نتيجه پزشکان بايد به دنبال راه‌حلي براي مديريت مطب خود باشند.
از طرفي همه ما دلمان مي‌خواهد بدون اينکه مجبور باشيم در صفي بايستيم و يا زمان زيادي منتظر بمانيم بتوانيم از پزشک نوبت دريافت کرده و يا او را ملاقات کنيم. همچنين نوبت‌دهي از طريق تماس‌هاي تلفني فرآيندي است که وقت و هزينه بسياري را از هر دو طرف يعني پزشک و بيمار طلب مي‌کند و امري دشوار به حساب مي‌آيد. بخصوص در دنياي امروز که اينترت بر تمامي افعال انساني سايه انداخته و انجام بسياري از کارها از طريق آن ساده شده‌است. قطعا ترجيح بسياري از ما دريافت و رزرو نوبت به صورت آنلاين است تا برداشتن تلفن و تماس با مراکز درماني.
يکي از راه‌هاي موثري که مي‌تواند کمک زيادي به بيماران و پزشکان بکند و باعث افزايش تعداد بيماران و تسهيل رسيدگي به مراجعين مي‌شود، سيستم نوبت‌دهي آنلاين و مديريت آنلاين مطب است.
اين راه حل به خوبي هرچه تمام‌تر پياده‌سازي شده است. وب سايت و اپليکيشن مطب پلاس پلي است ميان پزشک و بيمار که از ارزش زماني هر دو کاملا آگاه است.
مطب پلاس به بيماران کمک مي‌کند به بهترين پزشکان دسترسي داشته باشند. پزشکان نزديک به خود را پيدا کنند، با سابقه و تخصص آن‌ها بيشتر آشنا بشوند در صورت نياز از سيستم نوبت‌دهي آنلاين براي تنظيم قرار ملاقات در زمان دلخواه استفاده کنند. 

 

مزاياي سيستم نوبت‌دهي آنلاين براي پزشکان

  • حضور در فضاي مجازي 
  • تبليغات موثر
  • افزايش تعداد بيماران
  • دسترسي 24/7 به بيماران (پزشک آنلاين)


مزاياي سيستم نوبت‌دهي اينترنتي براي بيماران 

  • عدم نياز به ايستادن در صف‌هاي نوبت دهي 
  • دسترسي آنلاين به بهترين پزشکان شهر خود
  • صرفه‌جويي در وقت و هزينه

 

با مطب پلاس به راحتي پزشک مورد نظر خود را پيدا کنيد و با او در ارتباط باشيد.

 

------------------------------------------------------------------------------
مشاهده ساير مطالب وبلاگ مطب پلاس
پي‌نوشت: با مطب پلاس امکان دريافت نوبت از بهترين پزشکان تهران، مشهد، يزد، اصفهان، کردستان و... فراهم است.

مدیریت مطب

نوبت‌دهی آنلاین

پرونده الکترونیک

507
نظر خود را در مورد این پست بیان کنید لطفا وارد شوید

نظرات