نوبت دهی اینترنتی: تجربه‌ای فوق‌العاده برای بیماران

ملاقات با پزشک و در کل امور مربوط به درمان يک بيماري جزء فعاليت‌هاي دلپذير و مورد علاقه افراد محسوب نمي‌شود. علت اصلي اين موضوع وضعيت نامناسب بدني، استرس و نگراني‌هاي مربوط به عدم قطعيت‌ها و حساسيت‌هاي موجود در اين کار است. با اين وجود دريافت نوبت دکتر هم به سختي و استرس اين وضعيت مي‌افزايد. بخصوص در زماني که براي مشورت با يک پزشک عجله داريم.
خوشبختانه مي‌توان از شر اين استرس و نگراني اضافه خلاص شويم. آن هم با کمک کامپيوترها و تلفن‌هاي هوشمند. روز به روز به تعداد پزشکاني که وارد سيستم‌هاي نوبت دهي اينترنتي مي‌شوند افزوده مي‌شود. اين سيستم‌ها به طور مرتب در حال بهتر شدن هستند و به تدريج افراد بيشتري از اين راه نوبت دکتر دريافت مي‌کنند.


آينده فعاليت پزشکان در گرو اينترنت است(حتي همين الان!)
دريافت نوبت از يک پزشک خوب شايد اصلا کار آساني نباشد. بسياري از پزشکان ماهر و شناخته‌شده فقط در شهرهاي بزرگ به ويزيت بيماران مي‌پردازند و يا اينکه امکان پذيرش بيمار جديد به دليل برنامه کاري پر و فشرده امکان‌پذير نيست.
اما چطور مي‌شود قبل از اينکه حتي با مطب دکتر تماس بگيريد از اين موضوع مطلع شويد؟ اگر خوش‌شانس باشيد مي‌توانيد از طريق شماره‌اي که در تلفن خود ذخيره کرده‌ايد با مطب دکتر تماس بگيريد. آن هم پس از چند بار تماس ناموفق و پيگيري و حوصله فراوان. بعد از عبور از اين مرحله تازه متوجه امکان دريافت نوبت دکتر در زمان فعلي مقدور نيست! به جستجو و تماس‌هاي تلفني خود ادامه مي‌دهيد و بالاخره پزشکي حاضر مي‌شود به شما نوبت بدهد. آن هم براي 4 هفته ديگر. برنامه کاري خود نگاه مي‌کنيد و مي‌بينيد که در آن زمان بسيار درگير کار و پروژه‌هاي خود هستيد. نوبت خالي بعدي براي 6 هفته ديگر است. با خود مي‌گوييد که مي‌خواهيد تا ان زمان صبر کنيد؟
ترجيح شما اين است که هرچه سريع‌تر در مورد مشکل احتمالي خود با يک پزشک مشورت کنيد. بنابراين تمامي فرآيند طي شده بايد از ابتدا شروع شود...
تمامي اين‌ها سختي و استرس همراه با دريافت نوبت دکتر را مي‌رساند. اين در حالي است که ما هنوز صحبتي در مورد نياز به حضور در آزمايشگاه‌ها، نياز رجوع به چند پزشک، ملاقات با متخصص نکرده‌ايم!
خبر خوب اينکه تمامي اين کارها را مي‌توان به صورت آنلاين و در آرامش کامل انجام داد. نوبت دکتر با چند کليک موس به اسم شما ثبت مي‌شود، حتي اگر از ساعت کاري مطب دکتر گذشته باشد.


نوبت دهي اينترنتي: سود شما

  • عدم محدوديت در ساعت و تاريخ: تماس با مطب دکتر در  زمان اوج شلوغي مطب؟ تماس در زمان نهار و استراحت؟ صرف يک روز از هفته فقط براي دريافت نوبت دکتر مد نظر؟ نيازي به اين کارها نيست. نوبت دکتر مي‌تواند در هر زماني از طريق اينترنت رزرو شود.
  • راحت بودن: بسياري از پزشکان تمامي ساعات خالي و در دسترس خود را در سيستم نوبت دهي اينترنتي ثبت مي‌کنند و تمامي افراد قادر به ديدن آن و انتخاب زمان مناسب هستند. از اين ساده‌تر نمي‌توان با يک پزشک ارتباط برقرار کرد و نوبت گرفت. غير از اين است؟
  • رايگان بودن: برقراري تماس تلفني علاوه بر هزينه زماني هزينه مالي هم به دنبال خود دارد. دريافت نوبت دکتر از طريق سيستم نوبت دهي اينترنتي از هر دوي اين هزينه‌ها جلوگيري مي‌کند.


دفترچه تلفن خود را در کشور ميزتان بگذاريد و از اينترنت کمک بگيريد. ما براي شما ارزوي سلامتي داريم!

 

 

------------------------------------------------------------------------------
مشاهده ساير مطالب وبلاگ مطب پلاس
پي‌نوشت: با مطب پلاس امکان دريافت نوبت از بهترين پزشکان تهران، مشهد، يزد، اصفهان، کردستان و... فراهم است.

نوبت‌دهی آنلاین

مطب پلاس

نوبت دکتر

نوبت دهی دکتر

312
نظر خود را در مورد این پست بیان کنید لطفا وارد شوید

نظرات