مزایای رزرو آنلاین پزشک

وقتي صحبت از دکتر متخصص مي‌شود و افراد به دنبال پزشکي مناسب براي رفع مشکل خود مي‌گردند، ديگر تنها به توصيه‌ها و معرفي‌هاي دوستان و آشنايان و به عبارت بهتر بازاريابي دهان به دهان بسنده نمي‌کنند و خود نيز به دنبال راه‌هاي مناسب و مطمئن‌تري براي يافتن پزشک مد نظر خواهند بود. يکي از اين راه‌ها کمک گرفتن از اينترنت براي پيدا کردن و شناخت بهترين پزشک، بهترين جراح و يا مراکز درماني مجهز است. حالت ايده‌آل مي‌تواند اينگونه باشد که فرد با جستجو در اينترنت و رسيدن به گزينه مورد نظر خود، امکان رزرو نوبت پزشک به صورت آنلاين را هم داشته باشد. 
نوبت‌دهي آنلاين و رزرو آنلاين پزشک قطعا بازده بيشتري نسبت به تنظيم نوبت‌ها و ملاقات‌ها از طريق تلفن و يا به صورت حضوري دارد. با سيستم رزرو آنلاين پزشک زمان و هزينه کمتري از هر دو طرف يعني بيمار و پزشک صرف مي‌شود و اين امکان براي بيمار فراهم مي‌شود که با دقت و اختيار بيشتري دست به انتخاب بزند. همچنين استفاده از اين سيستم باعث مي‌شود تا پزشکان بیشتر با نياز‌هاي بيماران خود آشنا شوند، اطلاعات بيشتري در مورد قرارهاي پيش‌رو در دسترس خواهد بود و پزشک تمرکز و تسلط بيشتري روي درمان بيمار خواهد داشت. سيستم‌هاي يادآوري قرار ملاقات باعث کمتر شدن غيبت‌ها و فراموشي‌ها مي‌شوند و استفاده مفيدتري از زمان صورت خواهد گرفت. علاوه بر اين گاهي به سبب نوع بيماري، صحبت با منشي و يا هر کس ديگري در مورد جزئيات و شرايط دشوار مي‌باشد و بيمار از انتقال اطلاعات مورد نياز خودداري مي‌کند.  اعلام مشکلات و نياز از طريق سيستم آنلاين نوبت‌دهي به بيمار کمک مي‌کند بدون ترس و نگراني و يا خجالت به بيان مشکلات خود بپردازد.
سيستم رزرو آنلاين، تجربه بهتري را براي بيمار و پزشک فراهم مي‌کند.
ارتباط بين پزشک و بيمار حتي در فواصل دور هم برقرار مي‌ماند و از هر کجا مي‌توان با پزشک خود و يا بيمار در ارتباط بود.
رزرو آنلاين پزشک، روش مطمئن تري براي ثبت و تنظيم قرار ملاقات‌هاست و مراجعه کننده در صورت استفاده از اين سيستم، از ثبت درخواست خود مطمئن خواهد بود و نگران تغيير و يا کنسل شدن آن نيست. اين موضوع باعث کاهش استرس فرد خواهد شد.
همه اين موارد جمع مي‌شوند تا رزرو نوبت پزشک به صورت آنلاين را به تجربه‌اي خوب بدل کنند.
امروز با گسترش استفاده از گوشي‌هاي هوشمند و ساير دستگاه‌هاي متصل به اينترنت، رزرو آنلاين نوبت پزشک جزء ساده‌‌ترين کارهايي است که مي‌توان آن را انجام داد.
استفاده بيماران از اين سيستم باعث مي‌شود تا اطلاعات بسيار مناسبي در طول فرآيند درمان جمع آوري شود که اين موضوع به بهبود خدمات درماني و افزايش بازدهي آن کمک فراواني مي‌کند. دسترسي پزشک به اطلاعات بيمار بسيار آسان خواهد شد و اين امر مي‌تواند تاثير بسيار زيادي در روند درمان فرد توسط پزشک ايجاد کند.

 

  • برقراري ارتباط و تنظيم قرار ملاقات‌ها بدون نياز به کاغذبازي‌هاي مرسوم
  • پرونده الکترونيک و ثبت اطلاعات بيمار در بستر مجازي براي دسترسي هميشگي
  • ارتباط آنلاين پزشک با بيمار و بيمار با پزشک
  • آسان شدن دست‌بردن در برنامه و تنظيم مجدد آن
  • پيدا کردن پزشکان و مطب آن‌‌ها با توجه به محدوديت‌هاي جغرافيايي

سيستم نوبت‌دهي آنلاين اگر به صورت درست و مديريت شده پياده و اجرا شود نمي‌توان معايب خاصي بر آن نوشت. تنها مساله موجود شايد ترس از استفاده از تکنولوژي در بعضي از افراد باشد.
سيستم آنلاين نوبت‌دهي مطب پلاس با بررسي تمام جوانب و خواسته‌هاي بيماران و پزشکان، شرايطي را فراهم کرده است که بيماران مي‌توانند با صرف کمترين هزينه و زمان با بهترين پزشکان در ارتباط باشند و پزشک مورد نظر خود را پيدا کنند. به راحتي قرار ملاقات تنظيم کنند و بدون ترس از به هم‌ريختگي و تغيير برنامه‌ها به درمان خود رسيدگي کنند. 

مطب پلاس با مجموعه‌اي از بهترين پزشکان شهر شما آماده خدمت رساني به صورت شبانه روزي و در تمامي ايام  مي‌باشد.

 
 
------------------------------------------------------------------------------
مشاهده ساير مطالب وبلاگ مطب پلاس
پي‌نوشت: با مطب پلاس امکان دريافت نوبت از بهترين پزشکان تهران، مشهد، يزد، اصفهان، کردستان و... فراهم است.

مدیریت مطب

نوبت‌دهی آنلاین

پرونده الکترونیک

274
نظر خود را در مورد این پست بیان کنید لطفا وارد شوید

نظرات